Gratis verzending vanaf 80 €

FAQ: Bestelling

Heb je een vraag? Mogelijk vind je hieronder al een antwoord.

Vind je geen antwoord op jouw vraag, dan helpt de Omnishirt-klantendienst je graag verder via het contactformulier of via het volgende e-mail adres: support@omnishirt.be.

  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling nagaan?

    Je kunt de status van je bestelling op elk gewenst moment controleren via je account.

  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen als de bestelling reeds werd geplaatst?

    Ja, maar je moet wel snel handelen.

    Je kunt je bestelling alleen wijzigen als je bestelling nog niet is ingepland voor productie. Neem contact met ons op via het contactformulier zodat we de bestelling kunnen tegenhouden en aanpassen.

  • Hoe weet ik wat er met mijn bestelling gebeurt na betaling?

    Als je je voor of tijdens je aankoop bij Omnishirt hebt geregistreerd, kun je de status van je bestelling eenvoudig volgen via je account in het gedeelte "Mijn bestellingen".

    Daarnaast sturen we je een bevestigingsmail wanneer je bestelling is verwerkt en het product is verzonden naar het door jou opgegeven afleveradres.