Black Week 15% korting op (bijna) alles tot 02/12. Kortingscode: BF15

FAQ: Verzending & levering

Heb je een vraag? Mogelijk vind je hieronder al een antwoord.

Vind je geen antwoord op jouw vraag, dan helpt de Omnishirt-klantendienst je graag verder via het contactformulier of via het volgende e-mail adres: support@omnishirt.be.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Je ontvangt altijd een uniek product dat we produceren volgens jouw wensen met de hoogste kwaliteit. We maken een onderscheid tussen de productietijd en de levertijd:

    • De productietijd is 2-4 werkdagen na ontvangst van de betaling.
    • De levertijd is 2-4 werkdagen.

    Houd er rekening mee dat we produceren van maandag tot en met vrijdag.

    Er zijn enkel bindende levertijden na overleg. Neem hiervoor contact op met onze klantendienst.

    Checklist voor een snelle verzending:

    1. We produceren alleen na ontvangst van de volledige betaling.
    2. Vermeld je bestelnummer bij de overboeking.
    3. Controleer het afleveradres op volledigheid.
  • Wat zijn de verzendkosten?

    Onze standaard verzendkosten bedragen 4,90 euro.

  • Hoe versturen jullie mijn bestelling?

    Afhankelijk van het bestelbedrag en het gewicht van een pakket sturen we bestellingen per brievenbuspost of per koerier. We versturen bestellingen altijd vanuit één van onze Europese productiecentra.

  • Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

    Zodra onze productie je bestelling heeft klaargemaakt voor verzending, ontvang je een verzendbevestiging met een link om je bestelling te volgen. Je kunt je bestelling volgen van zodra het pakket werd opgehaald en gescand door de koerier.

    Als de verzendbevestiging geen link bevat voor het volgen van je bestelling, betekent dit dat we de bestelling via de post hebben verzonden. De ervaring leert dat de levering van een briefpostzending niet langer dan 5 werkdagen duurt.

  • Kan ik de dag of het tijdstip van leveren kiezen?

    Nee. Helaas kan dit niet.

  • Versturen jullie mijn bestelling discreet?

    Privacy is belangrijk voor ons. Wij versturen alle bestellingen in een neutrale verpakking zonder opdruk.

  • Wat is het doel van het Pdf-bestand met het besteloverzicht die samen met de bestelbevestiging wordt verstuurd?

    Het is belangrijk om het Pdf-bestand met het besteloverzicht na te lezen en te controleren, zodat je geen verkeerde bestelling ontvangt.

    Het kan gebeuren dat je een fout hebt gemaakt tijdens de ontwerpfase. Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier. Als de bestelling nog niet is ingepland voor productie, kunnen we deze aanpassen.

  • Kan ik ook per telefoon of via e-mail bestellen?

    Nee, dit is helaas niet mogelijk.

    Dit is om het ontwerpen en bestellen van gepersonaliseerde kleding en geschenken makkelijker te laten verlopen. Door online te bestellen hoef je geen ingewikkelde formulieren in te vullen.

    In overeenstemming met de wet hebben we voor het plaatsen van een bestelling het volgende nodig: toestemming voor het verwerken van persoonlijke gegevens, toestemming voor het gebruik van het ontwerp (afbeeldingen) dat je hebt gemaakt om te bedrukken en akkoord met onze algemene voorwaarden.

    Daarom kunnen bestellingen alleen via de website worden aangemaakt en betaald. Het bestelproces is echter heel eenvoudig en we helpen je er graag bij.

  • Kunnen mijn bestellingen worden gegroepeerd of samen worden verzonden?

    Helaas is dit technisch en logistiek gezien niet mogelijk.

    Als je je bestelling nog niet hebt betaald, maak dan een nieuwe bestelling aan met alle producten erin. We produceren uitsluitend betaalde bestellingen.

    Als je bestelling al is betaald, maar nog niet is ingepland voor productie, gelieve dan contact met ons op te nemen. We kunnen de bestelling eventueel nog annuleren en terugbetalen, zodat er een nieuwe bestelling kan worden geplaatst.

  • Hoe weet ik wanneer de bestelling bij mij thuis of op het door mij opgegeven adres aankomt?

    Zodra de bestelling is verzonden per post of gescand door de koerier, ontvang je van ons een verzendbevestiging. Over het algemeen duurt het tussen de 2 en 4 werkdagen voordat het product bij je aankomt. Dit kan echter langer duren in de zomer en rond Kerstmis — daarom raden we over het algemeen aan om de bestelling ruim van tevoren te plaatsen.

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

    Bestellingen boven de 80 euro verzenden we gratis. In alle andere gevallen zijn de verzendkosten afhankelijk van de gekozen verzendmethode. Een volledig overzicht van de verzendkosten wordt weergegeven tijdens het bestelproces.

  • Garanderen jullie levering?

    Omdat we geen transportbedrijf zijn, kunnen we geen tijdige levering of levering in het algemeen garanderen. Wel kunnen we de productie zo organiseren dat het product klaar is voor levering binnen de standaard levertijd van het transportbedrijf. Het garanderen van een levertijd zou echter betekenen dat we een extern transportbedrijf moeten aansturen, wat buiten ons bereik ligt.

    Als je echter een gegarandeerde levering wilt, kun je tijdens het bestelproces kiezen voor expresverzending via DHL Express. In dit geval zijn de verzendkosten hoger, maar je ontvangt de goederen binnen 3 tot 5 werkdagen. Gegarandeerde levering!

  • Kan ik een bestelling persoonlijk afhalen?

    Nee, het is niet mogelijk om een bestelling persoonlijk af te halen.

  • In welke landen kunnen jullie leveren?

    We leveren in België, Duitsland, Nederland, Oostenrijk en Zwitserland. Om goederen in deze landen te ontvangen, moet de bestelling worden geplaatst op de website van het betreffende land.