Gratis verzending vanaf 80 €

FAQ: Betaling

Heb je een vraag? Mogelijk vind je hieronder al een antwoord.

Vind je geen antwoord op jouw vraag, dan helpt de Omnishirt-klantendienst je graag verder via het contactformulier of via het volgende e-mail adres: support@omnishirt.be.

  • Hoe weet ik dat mijn betaling is gelukt en dat de bestelling is verwerkt?

    We sturen een bestelbevestiging per e-mail naar het e-mailadres dat je tijdens het bestelproces hebt opgegeven om je te laten weten of de bestelling met succes is ontvangen en verwerkt.

    Heb je geen e-mail ter bevestiging van je bestelling ontvangen? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier zodat we de status van je bestelling kunnen controleren.

  • Ontvang ik een factuur voor mijn bestelling?

    Voor elke bestelling sturen we je per e-mail een factuur in Pdf-formaat. De factuur wordt samen met de verzendbevestiging doorgestuurd.

  • Zijn online betalingen aan Omnishirt veilig?

    Wij vinden het belangrijk om jouw informatie en privacy te beschermen. Bestellen via onze website is 100% veilig. Onze websites werken met een https-protocol. Online bestellingen zijn hierdoor veilig en makkelijk. Voor alle online betalingen gebruiken we PCI-gecertificeerde providers en een SSL-verbinding (Secure Sockets Layer).

    Gebruik je onze diensten? Dan versleutelen we elke overdracht van persoonlijke gegevens. Hiermee is al je persoonlijke informatie veilig en niet toegankelijk voor andere gebruikers.

  • De betaling met mijn creditcard is mislukt. Wat ging er mis?

    Lukt het betalen met een creditcard niet? Probeer het dan nog eens. Eventueel met een andere computer. Let op: om veiligheidsreden vraagt onze klantenservice nooit om jouw creditcardgegevens!

  • Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?

    Bij Omnishirt kun je gemakkelijk en veilig online betalen. Wij werken samen met Mollie en Klarna om je betaling snel en veilig te verwerken. Na het bestelproces word je doorgestuurd naar het betaalportaal van één van onze betaalpartners. Je kunt kiezen uit de volgende betaalopties:

    • Kredietkaart

      Betaling met creditcard is een dienst van Mollie.

    • PayPal

      Je wordt doorgestuurd naar de betaalpagina van PayPal om de betaling af te ronden.

    • iDeal

      Je wordt doorgestuurd naar de betaalpagina van iDeal om de betaling af te ronden.

    • Bancontact

      Je wordt doorgestuurd naar de betaalpagina van Bancontact om de betaling af te ronden.

    • Voorafbetaling

      Bij spoedbestellingen raden we af om te kiezen voor voorafbetaling. Het kan tot twee werkdagen duren vooraleer wij de betaling ontvangen.

      Zodra we je bestelling hebben ontvangen, ontvang je direct een bevestigingsmail met de nodige informatie. Je ontvangt ook afzonderlijk deze informatie van onze betaalpartner Mollie.

    • Achteraf betalen via Klarna

      Dankzij onze betaalpartner Klarna kun je eenvoudig je bestelling op factuur betalen.

      Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met het betaalverzoek en alle informatie die je nodig hebt om de betaling uit te voeren. Vanaf het moment dat je deze e-mail ontvangt, heb je 14 dagen de tijd om het betaalverzoek te voldoen.

    Als je problemen hebt met de betaling, gebruik dan ons contactformulier.

    De bestelling wordt pas geproduceerd als de betaling is ontvangen, met uitzondering van de betaalmethode "Achteraf betalen via Klarna". De factuur in Pdf-formaat wordt samen met de verzendbevestiging per e-mail verzonden.

  • Ik heb ervoor gekozen om per factuur of achteraf te betalen via Klarna. Wanneer en hoe betaal ik?

    Zodra je je aankoop hebt afgerond, wordt je bestelling bij ons in productie genomen. Zodra de bestelling is verzonden, sturen we je een verzendbevestiging.

    In een aparte e-mail ontvang je een betalingsverzoek van Klarna met alle informatie die je nodig hebt om de betaling te doen. Je hebt dan 14 dagen de tijd om dit te doen. Je hoeft dus pas te betalen als je zending onderweg is.